niedziela, 24 lutego 2013

20 dni do FIBROTOMII

Za 20 dni Luca ma zaplanowana operacje ,mam nadzieje ze uda sie uzbierac potrzebne pieniadze bo nadal brakuje nam 3740zl .

Bardzo dziekuje za wplaty:

Barbara Śpiewak
Iwona Sznura
Tadeusz Biliński
oraz anonimowemy darczyncy za wplaty.

Subkonto sprawdzam kilka razy dziennie ze moze cos zaksieguja , ale ksiegowanie idzie strasznie wolno niestety nie mam na to wplywu , mam tylko nadzieje ze zdazymy .

W piatek 22.02.2013 dostalam wiadomosc z Fndacji Votum o dofinansowaniu w kwocie 500zl.

W sumie mamy juz 7160zl nadal czekam na odpowiedzi z kilku fundacji wiec mam caly czas nadzieje ze sie uda uzbierac i ze Luca bedzie miala szanse na popraw  swojego zdrowia.

Chce takze podziekowac anonimowej osobie z Canady za śliczne kartki i... ogromna pomoc.

BARDZO WSZYSTKIM DZIEKUJE  :)

2 komentarze:

  1. Zgodnie z umową zawleczki zbieraliśmy cały rok.Do końca lutego.Dzisiaj zostały sprzedane.Fakt,że zbierało kilka osób nie zmienia faktu,że była tylko reklamówka.Ale była.Mało dostaliśmy,ale nic to dołożyłam parę groszy.Zdrówka Luca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje bardzo za pomoc ,nie wazne ze malo :) złotowka do zlotowki sie uzbiera.
    Serdecznie dziekuje

    OdpowiedzUsuń