sobota, 26 stycznia 2013

50 DNI DO OPERACJI W KRAKOWIE (FIBROTOMIA)

 Dostalam pismo z Fundacji TVN " nie jestes sam " dofinansuja nam operacje w kwocie 2,5 tys ale 2 tyg przed operacja musze dostarczyc dokument ze posiadamy reszte pieniedzy.
Na chwile obecna mamy 3,5 tys niestety nic nie moge napisac ze wplynelo na subkonto w fundacji bo dalej ksieguja wplaty z grudnia  :( mam  tylko nadziej  ze do konca lutego zaczna ksiegowac wplaty ze stycznia.Wyslalam ponad 400 listow narazie nic nie wysylam bo nie mam na znaczki  :( 

Przy okazji chcialabym napisac ze juz rok temu wiedzialam ze na Ukrainie robia Fibrotomie duzo taniej ale z bardzo wielu wzgledow nie mozemy tam pojechac nie dlatego ze jestem zozrzutna i wole zaplacic wiecej pieniedzy ktorych i tak nie mam , ale dlatego ze jest to dla nas bardzo daleko Luca dalby rade dojechac na operacje ale napewno nie dalby rady tak dlugo podrozowac po operacji.Z  Krakowa jak wracalismy ok 3 godzin rok temu byl opatulony kocem ze skulonymi nozkami i przytulony do mnie nie mogl jechac nawet w foteliku bo go tak bolalo,kazdy ruch dla niego to byl potworny bol.Luca sam nie je wiec musialbym go nakarmic gdzie w aucie nie bylo by takiej opcji przy tak wielkim bolu, nie wspomne juz o przebieraniu , musialabym poac mu tez leki i to nie tylko ze strzykawki ale Luca berze Depachine Chrono. w granulkach one sie nie rozpuszczaja to nie jest takie proste ja w domu mam czesto problem z ich podaniem a co dopiero w podrozy jak wszystko go boli.Podroz  Kotliny Kłodzkiej na Ukraine nie trwa 3-4 godziny ale duzzo wiecej.

Dziekuje Tym wszystkim ktorzy rozmumieja moj wybor i nas wspieraja i pomagaja.

Luca dostal antybiotyk czesto budzi sie w nocy nie przesypia calej nocy.Mniej je w ciagu dnia kilka razy odgrzewam mu obiad zeby cos zjadl ,pic pije ale tez niechetnie .


Na poczatku  lutego mam dostac informacje o dofinnsowaniu z Fundacji Oliwia i Votum.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz